שקופים ונהנים – ביטוחים

לפניכם תיאור מדויק של תיק הביטוחים שלי.
(שימו לב כי ייתכן ויש צורך לגלול שמאלה ו/או מטה על מנת לראות את כל הנתונים)

משימות פתוחות

  • יש לבחון האם יש צורך בצמצום הכיסויים בביטוח הבריאות הפרטי שלי על מנת לשלם פחות. בשלב זה קיים עבורי כפל בביטוחים הפרטיים (קולקטיב ופרטי), אך בעיקר שומר על הקולקטיב כי יש לו כיסוי מעולה (ולא מסתפק רק בו כי בהמשך הוא יבוטל לי). בנוסף, בביטוח הקולקטיב ישנו גם ביטוח שיניים שנוצל כמעט עד תומו ולכן הוא מיותר לחלוטין (אך לא ניתן לביטול פרטני מכיוון שמדובר בקולקטיב).

הבהרות

  • בחלק מהביטוחים, עלותם משתנה לפי הגיל. הנתונים כאן מתעדכנים באופן אוטומטי* ככל שאנו מתבגרים לפי התעריפים המפורסים מראש ע"י חברות הביטוח \ קופות החולים. דוגמא לכך הוא הביטוח הסיעודי של קופת החולים מאוחדת.
  • טבלה זו אינה כוללת בתוכה את הביטוחים הקיימים בתוך פוליסות הפנסיה שלנו (ביטוח שאירים ואובדן כושר עבודה). ביטוחים אלו משולמים מתוך הפנסיה וניתן למצוא מידע עליהם בשקופים ונהנים – התיק הפנסיוני.

* העדכון האוטומטי של הנתונים מתבצע ע"י עדכון טבלאות התשלומים של הגופים השונים אחת לתקופה. יכול להתקיים מצב שגוף מסויים עידכן את טבלת התשלומים שלו ועדיין לא עידכנו אותם כאן. אין לראות במחירים אלו המלצה ו/או מידע ודאי ויש להסתמך אך ורק על המחירים הנקובים בהצעות הנשלחות אליכם מהגופים השונים.

תכלס.


  • יצאתם מאיזור הנוחות ובחרתם ללמוד? אתם בדרך הנכונה! נסו את הלינק הזה כדי ללמוד איך לחסוך כסף מקניות באינטרנט בלי מאמץ ועל הדרך לתמוך באתר 😎
  • סיימתם לקרוא הכל?
    הגיע הזמן לקחת חלק מהקהילה הכלכלית של ישראל בפורום תכלס כלכלה!
    הפורום פועל בשיטה שבה הקהילה מצביעה על השאלות והתשובות הכי מעניינות וטובות! על כל שאלה ניתן גם לסמן מה התשובה הטובה ביותר ולעזור לשפר את תוכן הפורום!
    למי שמכיר מדובר על גרסא ישראלית של אתר המתכנתים הפופולרי Stackoverflow, שבו אנשים מתקדמים בדירוג שלהם באתר על סמך איכות התוכן שהם מייצרים ולא על פי הכמות 💪💪💪
  • במיוחד לגולשי האתר – הטבות והנחות בתחומי כלכלה שונים – קורסים, כלים, שירותים, אנשי מקצוע ועוד. תקפצו להתעדכן מה חדש 🔥🔥
  • אהבתם אותנו? עזרו לנו להפיץ ת'בשורה וכתבו לנו ביקורת חיובית בפייסבוק!
Back to top button