שקופים ונהנים

בואו נתחיל

מי אני ומאיפה מתחילים?

נעים להכיר, שמי אור 😎 וואו איזה מרגש זה!
במשך שנים כל החברים שלי אומרים לי "אולי תפתח בלוג שכל מה שאתה חופר לנו יהיה שם?!" ועכשיו אני סוף סוף עושה את זה! אז יאללה, בואו נתחיל.

המחשבה הראשונה שתמיד עלתה במוחי כשאמרו לי את זה היא שיש כבר הרבה בלוגים \ פורומים שעושים את זה ששוחים הרבה יותר עמוק בחומר ממני, מה כבר אני יכול לתת שהם לא?
האמת, זו הסיבה שבמשך שנים לא עשיתי כלום בנושא.

קראתי אינספור בלוגים ופורומים בנושאים של השקעות פאסיביות במדדים (אל תדאגו, עוד תבינו מה זה אומר), תיקים פנסיונים וביטוחים והיה לי ממש קשה להתחיל.
זה מדהים כמה הנושאים האלו מורכבים מצד אחד, אבל מצד שני יכולים להיות ממש ופשוטים ומעניינים אם רק טורחים להנגיש את המידע כמו שצריך ולהתייחס לכל מי שקורא את המידע כאילו זה יומו הראשון בעולם הזה.

אין לנו ברירה להבין אפילו במעט בכסף – הוא איננו המטרה, אבל הוא מקיף אותנו וחלק חשוב מהאמצעים לכיוון המטרות שלנו

בעקבות שיחה עם חבר סוף סוף הבנתי מה אני יכול לתת שהאחרים לא נותנים.

אני יכול פשוט מאוד לתת לכם מסע בגוף ראשון בדרך לעצמאות כלכלית ופרישה מוקדמת.
יש באמת אתרים מעולים שמסבירים את התאוריה ומה אולי יכול להיות כיוון למישהו שחושב X וכיוון אחר למישהו שחושב Y.
בפועל, כל עולם ההשקעות, הפנסיה והביטוחים מפחיד טילים!
האם אני עושה את הבחירה הנכונה?
מה מישהו במצבי היה עושה?
בואנה הכל טוב ויפה, אבל הייתי רוצה לראות דוגמא חיה של תיק השקעות, התיק פנסיוני ועולם הביטוחים של מישהו ולראות תכלס איך הולך לו.
זה בדיוק מה שאני הולך לתת לכם.

המטרות שלי בבלוג הזה הן:

  • לתת כלים לאנשים שלא מבינים כלום בכסף
  • לתת כלים גם לאנשים שמבינים מאוד בכסף
  • 100% חשיפה לתיק ההשקעות שלי
  • 100% חשיפה לאסטרטגיית ההשקעות שלי
  • 100% חשיפה ללוח הזמנים של ההשקעות שלי
  • 100% חשיפה לתיק הפנסיוני שלי
  • 100% חשיפה לביטוחים שלי
  • 100% חשיפה לכל שיקול שרק יש לי

זהו. הכי פשוט שיש. תוכלו להירשם ולעקוב אחרי כל החלטה פיננסית שרק עולה לראשי וככה באמצעות החיים שלי אשתף אתכם בידע שצברתי ואמשיך לצבור לאורך השנים.
גם אם הדוגמא שלי לא תשב 100% עבורכם, עדיין תוכלו להפיק מכך המון ותוכלו גם לדעת שאני לא רושם מילים באוויר ללא כיסוי – אני פועל על סמך החלטות אלו.

לשם כך הקמתי את פרוייקט שקופים ונהנים שייתן לכם את כל המידע שרק תרצו 100% אמיתי ו100% אני.

שימו לב! מה שמתאים לי לא בהכרח מתאים לכם. אני לא יכול\מוסמך\רוצה לייעץ לאף אחד וכל התכנים באתר אינם מהווים תחליף לייעוץ אישי ומוסמך.

בואו נכיר קצת, מי אני בכלל?

מהמי אני?
שםאור
שנת לידה1989
מצב משפחתינשוי
מס' ילדים0
מס' כלבים1 – לואי המלך
יעד חיסכון שנתי מתוך סך הכנסות משק הבית40% בתחילת הדרך. ניתן לצפות ביעד העדכני בעמוד המטרות והיעדים שלנו.
מוסמך באיזושהי צורה לייעץ?בשום אופן לא

עבור כל הספקנים שאומרים לעצמם עכשיו "טוב אין לו עוד כמה ילדים אז בטח קל לחסוך ככה", הנה פוסט מעולה על מישהי עם 6 ילדים שהיא ובעלה מצליחים לחסוך הרבה גם עם כמות ילדים שכנראה עולה על שלכם בסביבות הפי 2. ולא, הם לא הייטקיסטים שמרוויחים הרבה והם לא חיים בעוני ובקמצנות על. לכולנו יש מה ללמוד מהם. אז אם הם יכולים, גם אנחנו.

אז איפה מתחילים?

  • איזה קשה זה להתחיל ולקרוא באתר שיש כבר לא מעט כתבות בו, נכון? במיוחד בשביל זה הכנתי עבורכם סדר קריאה מומלץ, מוזמנים לקפוץ אליו.
  • נהייתם מאסטרים? תתחילו להגיב, לשאול שאלות ולעזור לאנשים אחרים כדי לחלוק מהידע שרכשתם בעצמכם.
  • תותחי על? הגיע הזמן לקחת חלק מהקהילה הכלכלית של ישראל בפורום תכלס כלכלה!
    הפורום פועל בשיטה שבה הקהילה מצביעה על השאלות והתשובות הכי מעניינות וטובות! על כל שאלה ניתן גם לסמן מה התשובה הטובה ביותר ולעזור לשפר את תוכן הפורום! למי שמכיר מדובר על גרסא ישראלית של אתר המתכנתים הפופולרי Stackoverflow, שבו אנשים מתקדמים בדירוג שלהם באתר על סמך איכות התוכן שהם מייצרים ולא על פי הכמות 💪💪💪
    אז יאללה, כנסו ותתחילו ללמוד!

תכלס.


  • יצאתם מאיזור הנוחות ובחרתם ללמוד? אתם בדרך הנכונה! נסו את הלינק הזה כדי ללמוד איך לחסוך כסף מקניות באינטרנט בלי מאמץ ועל הדרך לתמוך באתר 😎
  • סיימתם לקרוא הכל?
    הגיע הזמן לקחת חלק מהקהילה הכלכלית של ישראל בפורום תכלס כלכלה!
    הפורום פועל בשיטה שבה הקהילה מצביעה על השאלות והתשובות הכי מעניינות וטובות! על כל שאלה ניתן גם לסמן מה התשובה הטובה ביותר ולעזור לשפר את תוכן הפורום!
    למי שמכיר מדובר על גרסא ישראלית של אתר המתכנתים הפופולרי Stackoverflow, שבו אנשים מתקדמים בדירוג שלהם באתר על סמך איכות התוכן שהם מייצרים ולא על פי הכמות 💪💪💪
  • במיוחד לגולשי האתר – הטבות והנחות בתחומי כלכלה שונים – קורסים, כלים, שירותים, אנשי מקצוע ועוד. תקפצו להתעדכן מה חדש 🔥🔥
  • אהבתם אותנו? עזרו לנו להפיץ ת'בשורה וכתבו לנו ביקורת חיובית בפייסבוק!

תכלס

אני משקיע במסע לעצמאות כלכלית. אין לי כל רישיון ייעוץ השקעות או כל ייעוץ פיננסי כלשהו. אני לא יכול, לא מוסמך, לא רוצה וללא אמצעים להמליץ לאף אדם על הפעולות שעליו לנקוט בחייו ובפרט לביצוע פעולות על ניירות ערך. אין לראות בתכני האתר תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו הייחודיים של כל אדם. כל המסתמך על המידע באתר מבלי להיוועץ באיש מקצוע עושה זאת על דעתו ועל אחריותו בלבד. אלא אם צוין אחרת, אני מחזיק או עשוי להחזיק בניירות הערך הנדונים בפוסט. גלישתך באתר מהווה הסכמה מפורשת לתנאי השימוש.

כתבות קשורות

3 תגובות

  1. היי אור,
    הבלוג שלך מעולה אבל יש לי הצעה קטנה לשיפור:
    בסוף כל פוסט שהוא חלק מסדרת הקריאה המומלצת שלך, תוסיף קישורים לפוסט הבא המומלץ לפי סדר הקריאה. אחרת, צריך לחזור לפוסט עם רשימת הקריאה המומלצת וזה פחות נוח.
    תודה!
    אורי

    1. היי אורי! תודה על ההצעה!
      אכן חשבתי על נושא זה, אבל לצערי עוד ל אמצאתי דרך נוחה ואוטומטית לעשות את זה. אני מדי פעם מחפש שוב, אבל תהליך יצירת הסדר המומלץ דורש טיפה יותר אוטומציה בשביל לתחזק אותו 🙂
      מקווה שאמצע משהו כזה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שווה להסתכל גם
Close
Back to top button